Степанюк, Валентин МихайловичПримак, Тетяна Юхимівна2018-06-202018-06-202018Степанюк, В. Підвищення обсягів продажу послуг на підприємствах туризму на основі інтернет-маркетингу / В. Степанюк, Т. Ю. Примак // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 84 міжнародна наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів, 23–24 квітня 2018 р. – К. : НУХТ, 2018. – С. 528.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/27641Досліджено питання підвищення обсягів продажу послуг на підприємствах туризму на основі інтернет-маркетингу. The issue of increasing the volume of sales of services in travel company on the basis of Internet marketing is explored.інтернет-маркетингтуризмтуристичне підприємствоinternet marketingtourismtravel companyкафедра туристичного та готельного бізнесуПідвищення обсягів продажу послуг на підприємствах туризму на основі інтернет-маркетингуOther