Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна2015-03-132015-03-132014Ткачук, С. В. Специфіка комунікативної політики підприємств сфери послуг / С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць / Наук. ред. І. Г. Манцуров. - К., 2014. - Вип. 12 (163). - С. 95 – 99.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/19660У роботі аналізуються особливості комунікативної політики сфери послуг з урахуванням специфіки послуг, систематизуються існуючі підходи до розроблення заходів просування послуг як інструменту залучення споживачів, збільшення частки ринку та прибутків. Пропонується бачення поняття відчутності послуги та конкретизуються шляхи її підвищення при реалізації комунікативної політики. The specified features of the communication policy in the sphere of services taking into account the services' specificity are analyzed, the existing approaches to the development of services' promotion as a tool of customers' attraction, market share and profits increasing are systematized. The vision of concept of services' tangibility is proposed and the ways of its increasing attached to the realization of communication policy.uk-UKпослугасфера послугкомунікативна політикапросуванняневідчутність послугпідвищення відчутностівізуалізаціяservicesphere of servicescommunications policypromotionintangibility of servicesincreasing of tangibilityvisualizationкафедра маркетингуСпецифіка комунікативної політики підприємств сфери послугArticle