Васютинська, Юлія Олегівна2012-02-282012-02-282010Васютинська, Ю. О. Основні методи та інструменти аналізу маркетингової інформації / Васютинська, Ю. О. // ITEA - 2010/2. New Information Technologies in Education for All : Life-Long Learning. Proceedings. - 2010. - Ч. II. - С. 97-100.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/359У статті описані основні методи збору та обробки інформації, отриманої при проведенні маркетингових досліджень. Визначено етапи обробки даних. Описано найбільш поширені програмні пакети, які використовуються для аналізу даних.The article describes the main methods of collecting and processing information obtained while conducting market research. The stages of data processing. The most common software packages used for data analysis.otherаналіз данихпрограмні пакетимаркетингове дослідженняVortexSPSSStatisticadata analysissoftware packagesmarketing researchкафедра вищої математики імені проф. Можара В. І.Основні методи та інструменти аналізу маркетингової інформації