Гнатенко, Олена Андріївна2013-07-022013-07-022007Гнатенко, О. А. Методичні основи оцінки рейтингу конкурентоспроможності продукції / О. А. Гнатенко // Економіка: проблеми теорії та практики. - 2007. - Вип. 5, Т. 1. – С. 227-232.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8670Розглянуто методичні основи оцінки рейтингу конкурентоспроможності продукції. Представлена будова загальної схеми рейтингового аналізу, виявлення його сутності та призначення. Methodical basises with rating analysis of competitiveness products have considered. Structure of common scheme of rating analysis have been presented, determine of essence and appointment it.рейтингконкурентоспроможністьпродукціяметодологічні принципиметодики рейтингового аналізукафедра фінансівratingcompetitivenessproductsmethodic principlesmethods of rating analysisметодики рейтингового анализаМетодичні основи оцінки рейтингу конкурентоспроможності продукціїArticle