Говорушко, Тамара АндріївнаСтецюк, Володимир Михайлович2015-06-152015-06-152015Говорушко, Т. А. Концептуальні підходи до формування системи управління вартістю підприємства / Т. А. Говорушко, В. М. Стецюк // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку підприємств харчової промисловості : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16-17 квітня 2015 р. - К.: НУХТ, 2015. – С. 92-94.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/21140VBM перестає бути теоретичною конструкцією і переходить у розряд інструментів стратегічного управління, який узгоджується зі стратегічним розумінням необхідності врахування ментального, інституційного, культурного, інформаційного впливів на споживчі очікування та економічні інтереси суб’єктів взаємовідносин. VBM no longer a theoretical construct and goes into the category of instruments of strategic management, which is consistent with the strategic understanding of the need to incorporate mental, institutional, cultural, informational influences on consumer expectations and economic interests of relationships.otherкафедра фінансіввартістьуправлінняmanagementpriceКонцептуальні підходи до формування системи управління вартістю підприємства