Грищенко, Діана Григорівна2015-02-272015-02-272014Грищенко, Д. Г. Формування системи маркетингу людських ресурсів за допомогою використання інноваційних методів управління персоналом підприємств / Д. Г. Грищенко // Наукові праці НУХТ. – 2014. – Т. 20, № 5. – С. 115-124.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/19581У статті розглянуто методи (гарантії зайнятості, розумне лідерство, професійне зростання, децентралізація процесу прийняття рішень, щира комунікація), які є основоположними у побудові системи маркетингу людських ресурсів (hr-маркетингу), та доведена доцільність їх застосування для задоволення потреб людських ресурсів на підприємстві. Розкрито взаємозв'язок методів і функцій hr-маркетингу. Усі ці методи в сукупності формують у співробітників відчуття причетності до підприємства й результатів його діяльності, викликають бажання працівників підвищувати власну ефективність і рівень розвитку. The article describes the main HR marketing trends (job security, smart leadership, professional growth of employees, decentralization of decision-making, sincere and stable communication) that are fundamental for the construction of HR marketing directed at meeting the needs of human resources at the enterprise. All these methods together consolidate in personnel the sence of involvement into the company and the results of its operation, and form a desire to boost their efficiency and development, creating interest in company growth.otherгарантії зайнятостірозумне лідерствоhr-маркетингjob securityhr-marketingsmart leadershipФормування системи маркетингу людських ресурсів за допомогою використання інноваційних методів управління персоналом підприємствArticle