Відоменко, Оксана Іванівна2023-04-052023-04-052019Відоменко, О. І. Роль брендингових стратегій у фінансово-економічній діяльності підприємства / О. І. Відоменко // Dynamics of the development of world science : abstracts of IV International scientific and practical conference, 18-20 December 2019. – Perfect Publishing. Vancouver, Canada, 2019. – Pp. 1005-1013https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/39794У статті розкривається поняття бренду та його ролі в діяльності організацій. Основну увагу приділено брендинговим стратегіям та їх значенню. Обґрунтована важливість брендингу для компаній, як інструменту максимізації прибутку та конкурентоспроможності. The article reveals the concept of a brand and its role in the activities of organizations. The main attention is paid to branding strategies and their importance. The well-founded importance of branding for companies as a tool for maximizing profit and competitiveness.otherбрендбрендингбрендингова стратегіяторгова маркамаркетингbrandbrandingbranding strategytrademarkmarketingкафедра економіки і праваРоль брендингових стратегій у фінансово-економічній діяльності підприємстваThesis