Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаСкригун, Наталія ПетрівнаРозумей, Світлана БорисівнаБєлова, Тетяна Геннадіївна2015-04-142015-04-142015Міжнародний маркетинг [Електронний ресурс] : електронний конспект лекцій для студентів спеціальності 7.050108 «Маркетинг», 7.050206 і 8.050206 «Менеджмент ЗЕД», денної та заочної форм навчання / О. Ф. Крайнюченко, Н. П. Скригун, С. Б. Розумей, Т. Г. Бєлова. – К. : НУХТ, 2015. – 197 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/20168В конспекті лекцій подано навчальний матеріал дисципліни «Міжнародний маркетинг». Мета дисципліни – допомогти студентам здобути знання щодо сучасної концепції міжнародного маркетингу та умов, механізмів та інструментів її використання в діяльності підприємств (фірм), а також засвоїти базові концепції мікро- та макроекономіки, менеджменту, загальної теорії маркетингу, міжнародних економічних відносин. In Lecture notes presented course material subject "International marketing". The purpose of discipline - to help students gain knowledge of the current international marketing concepts and terms, mechanisms and instruments for use in its business enterprises (companies) and learn the basic concepts of micro-and macroeconomics, management, general theory of marketing, international economic relations.uk-UKринокзарубіжні ринкиміжнародний маркетингзовнішньоекономічна діяльністьmarketforeign marketsinternational marketingexternal economic activityкафедра маркетингуМіжнародний маркетингOther