Кириленко, Ірина ІгорівнаСкригун, Наталія Петрівна2018-02-272018-02-272015Кириленко, І. І. E-mail-маркетинг як інструмент підвищення ефективності продаж / І. І. Кириленко, Н. П. Скригун // Інноваційні напрямки теоретичних та практичних досліджень в економічній науці : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересн. - К. : ГО "Київський економічний науковий центр", 2015. - С. 54-56.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/26699uk-UKмаркетингкомунікаціїe-mail-маркетингінструмент маркетингупросуваннякоммуникацииинструмент маркетингапродвиженияmarketingcommunicatione-mail marketingmarketing toolpromotionmarketing departmentкафедра маркетингуE-mail-маркетинг як інструмент підвищення ефективності продажOther