Кобелянська, Єлизавета БогданівнаКовтун, Аліна ВолодимирівнаБортнічук, Олег ВікторовичШаран, Лариса ОлександрівнаШаран, Андрій Васильович2020-04-282020-04-282019Доцільність впровадження ІT технологій в готельних підприємствах / Є. Б. Кобелянська, А. В. Ковтун, О. В. Бортнічук, Л. О. Шаран, А. В. Шаран // Sword : сборник научных трудов. – Білорусь, Мінськ, 2019. – Т. 2, № 10. – С. 133-138.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/31028У статті приділено увагу надання послуг у готельному підприємстві, які передбачають дотримання послідовності у виконанні певних операцій. Висока якість обслуговування споживачів забезпечується колективними зусиллями працівників усіх служб готельного підприємства, постійним і ефективним контролем з боку адміністрації, проведенням роботи щодо вдосконалення форм і методів обслуговування, вивченням та впровадженням передового досвіду, нової техніки і технології, розширення асортименту та покращення якості послуг, що надаються. Готельні підприємства потребують створення відповідної репутації з високою якістю обслуговування. Саме тому вирішальне значення в забезпеченні ефективності роботи готельного підприємства відіграє впровадження ІТ – технологій. The article focuses on the process of manufacturing and providing services in a hospitality enterprise, which implies adherence to technology in performing certain operations. High quality of customer service is ensured by the collective efforts of the employees of all services of the hotel enterprise, constant and effective control by the administration, carrying out work on improvement of forms and methods of service, studying and implementation of best practices, new technology and technologies expanding the range and improving the quality of services, Hotel businesses need to build an appropriate reputation with high quality service. That is why the implementation of IT technologies is crucial in ensuring the efficiency of the hotel enterprise.індустрія гостинностіякість послугиготельне підприємствоhospitality industryquality of servicehotel enterpriseкафедра готельно-ресторанної справиДоцільність впровадження ІT технологій в готельних підприємствахArticle