Соловйова, Юлія ЄвгеніївнаГоріла, Анастасія Олександрівна2022-01-292022-01-292021Соловйова, Ю. Є. Організація та реалізація PR-кампанії з виведення кави Starbucks на український ринок / Ю. Є. Соловйова, А. О. Горіла // Економіка і суспільство : електронне фахове видання. – 2021. – Вип. 32.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/36990Бренд Starbucks за 50 років свого існування став лідером світового кавового ринку в сегменті рітейлу та HoReCa. Однак бренд продовжує розвиватись та завойовувати нові світові ринки. Вихід бренду на український ринок очікувався з 2011 р., але тільки на початку 2021 р. компанія Nestle стала дистриб'ютором торгової марки кави Starbucks. Наразі кава Starbucks представлена тільки в рітейл сегменті. Наукова стаття присвячена особливостям розробки та реалізації PR-кампанії з виведення кави бренду Starbucks на український ринок. Визначено мету, завдання, учасників PR-кампанії. Розглянуто комплекс інструментів, що були використані для PR-підтримки бренду (прес-конференція, прес-реліз, інфлюенс-маркетинг, креативна розсилка для журналіс-тів та блогерів, івент для лайфстайл ЗМІ) та проаналізовано їхню результативність. Завдяки вдало дібраним інструментам PR-кампанії було досягнуто її мету – підвищення пізнаваності бренду серед цільової аудиторії.PR-кампаніяPR-інструментипрес-конференціяпрес-релізінфлюенс-маркетингмедіацільова аудиторіярітейлStarbucksкафедра маркетингуОрганізація та реалізація PR-кампанії з виведення кави Starbucks на український ринок