Суха, Ірина Василівна2014-03-112014-03-112009Суха, І. В. Вплив конкурентоспроможності торгових марок на конкурентні позиції молокопереробних підприємств в сегменті питного молока / І. В. Суха // Харчова промисловість. – 2009. - № 8. - С. 118 - 122.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13009Запропоновано методику інтегральної оцінки конкуренто¬спроможності торгових марок. Проведено дослідження популярності торгових марок підприємств молочної промисловості в сегменті питного молока та визначено найбільш конкурентоспроможні із них. The method of integral estimation of trade marks' competitiveness is proposed. Competitiveness of trade marks of dairy enterprises in the milk segment is researched. The most popular trade marks are determined.otherконкурентна позиціяринковий сегментторгова маркаконкурентоспроможність продукціїcompetitive positionmarketing segmenttrade markcompetitiveness of productsВплив конкурентоспроможності торгових марок на конкурентні позиції молокопереробних підприємств в сегменті питного молокаArticle