Krainiuchenko (Fornolyak), OlgaKochmaruk, MariaVasilko, T.2013-07-012013-07-012012Krainiuchenko, O. Validity of the choice of international markets as the key to successful foreign economic activity of enterprise / O. Krainiuchenko, M. Kochmaruck, T. Vasilko // Materiály VIII mezinárodní vědecko - praktická conference «Zprávy vědecké ideje -2012». - Díl 3. Ekonomické vědy. Praha. Publishing House «Education and Science» s.r.o – 88 stran. – P. 79-81.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8550У міжнародній маркетинговій діяльності важливе значення має правильна оцінка потенціалу міжнародної маркетингової діяльності фірми, яка можлива лише на основі застосування науково та методично обґрунтованого підходу, що базується на таких основних етапах, як визначення виду діяльності, щодо якої оцінюється потенціал; визначення складу та пріоритетності ключових елементів ЗЕП та власне оцінка наявності та достатності потенціалу фірми на конкретному ринку.enпотенціал міжнародної маркетингової діяльностіключові елементи зовнішньоекономічного потенціалупривабливість зарубіжного ринкуміжнародні ринкипотенциал международной маркетинговой деятельностиключевые элементы внешнеэкономического потенциалапривлекательность зарубежного рынкамеждународные рынкиpotential of international marketing activitykey elements of external economic potentialattractiveness of foreign marketinternational marketsкафедра маркетингуValidity of the choice of international markets as the key to successful foreign economic activity of enterpriseThesis