Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2013-12-162013-12-162007Крайнюченко, О. Ф. Теоретико-методичні підходи щодо оцінення ступеню готовності підприємства до міжнародної маркетингової діяльності / О. Ф. Крайнюченко // Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку : тези доповідей III Міжнар. наук.-практ. конф. – К.: – НУХТ, 2007. – С. 22.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/12152uk-UKміжнародний маркетингметодикаготовність підприємства до ЗЕДметод експертних оцінокinternational marketingmethodreadiness of enterprise to international marketingmethod of expert estimationsкафедра маркетингуТеоретико-методичні підходи щодо оцінення ступеню готовності підприємства до міжнародної маркетингової діяльностіThesis