Страшинська, Лариса Володимирівна2013-12-112013-12-112005Страшинська, Л. В. Маркетингові аспекти розвитку вітчизняного ринку алкогольних напоїв / Л. В. Страшинська // Економіка промисловості України: зб. наук. праць. – К.: Рада по вивч. прод. сил України НАН України. – 2005. – С. 183–189.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/12007Визначена специфіка розвитку ринку алкогольних напоїв як з точки зору особливостей виробництва, так і реалізації продукції. Окреслено основні проблеми розвитку вітчизняної лікеро-горілчаної промисловості та запропоновані маркетингові заходи щодо удосконалення ринку алкогольних напоїв. Specific features of the market of alcoholic beverages both in terms of features of production and sales. The basic problems of the domestic liquor industry and proposed measures to improve the marketing of alcoholic beverages market.otherсистема дистрибуціїгорілчані брендиринок алкогольних напоївлікеро-горілчана промисловістьdistribution systemsvodka brandsmarket alcoholic beveragesalcoholic beverage industryкафедра маркетингуМаркетингові аспекти розвитку вітчизняного ринку алкогольних напоївArticle