Рудь, Аліна РусланівнаБєлова, Тетяна Геннадіївна2014-04-142014-04-142014Рудь, А. Р. Використання музики в точках продажу продукції компанії «Рудь» / А. Р. Рудь, Т. Г. Бєлова// Moderni vymozenosti vedy– 2014 : Materialy X mezinarodni vedecko-prakticka konference - Dil 4. Ekonomicke vedy. – Praha: Publishing House «Education and Science» s.r. o, 2014. - С. 30-32.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13937Розглядається використання музики в точках продажу, зокрема, в фірмових магазинах з метою підвищення обсягів реалізації. We consider the use of music in the point of sale, particularly in retail stores in order to increase sales volumes.otherвикористання музикимаркетинговий інструментпідвищення продажівuse of musicmarketing toolincrease salesкафедра маркетингуВикористання музики в точках продажу продукції компанії «Рудь»Other