Кузьмін, Олег ВолодимировичПостоянкін, Ігор Сергійович2016-03-122016-03-122015Кузьмін, О. В. Розробка елементів системи управління якістю у технологічному відділі готельно-ресторанного закладу / О. В. Кузьмін, І. С. Постоянкін // Практика і перспективи розвитку еногастрономічного туризму: світовий досвід для України : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 24 вересня 2015 р. – Київ : НУХТ, 2015. – С. 157–158.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/22472При здійсненні своєї діяльності готельно-ресторанні заклади (ГРЗ) повинні найефективніше залучати споживачів та налагоджувати з ними більш тривалих стосунків як при впровадженні нових та більш якісних стандартів обслуговування. In carrying out its activities of hotel and restaurant establishments (ARI) must effectively engage consumers and build with them a long-term relationship as the introduction of new and better service standards.uk-UKготельно-ресторанні закладипродуктиуправління якістюproductsquality managementhotel and restaurant facilitiesкафедра технології ресторанної і аюрведичної продукціїРозробка елементів системи управління якістю у технологічному відділі готельно-ресторанного закладуOther