Наумейко, А.Погуда (Шиян), Наталія Вікторівна2018-05-242018-05-242018Наумейко, А. Маркетингова цінова політика підприємств туризму / А. Наумейко, Н. В. Погуда, // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 84 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 23–24. – К. : НУХТ, 2018. – С. 506.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/27508Досліджено питання залежності цінової політики та ефективності діяльності туристичного підприємства. The question dependence of price policy and efficiency activity of travel company is investigated.uk-UKтуризммаркетингцінакафедра туристичного та готельного бізнесуtourismценаmarketingpriceМаркетингова цінова політика підприємств туризмуOther