Безпалько, Олена ВікторівнаСоломянюк, Наталія Миколаївна2014-04-082014-04-082009Безпалько, О. В. Дослідження впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем / О. В. Безпалько, Н. М. Соломянюк // Механізм регулювання економіки. – Суми, 2009. – № 3, Т. 1. – С. 119–123.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13767Розглянуто питання оцінки впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем. На прикладі дослідження сокової продукції доведена доцільність використання для цієї мети методик «сліпого» та «брендового» тестування. The problems of evaluating the impact of brand image on its perception of the consumer. On a research example juice-production of use for this purpose of techniques «blind» and «brand» testing is proved production.otherбрендіміджоцінкапродукціяспоживачтестуванняbrandimageratingproductionconsumer testingкафедра економіки праці та менеджментукафедра маркетингуДослідження впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачемArticle