Чорна, Тетяна МиколаївнаЧорна, Анастасія Іванівна2020-02-112020-02-112019Чорна, Т. М. Маркетингові дослідження попиту молока питного та його якості / Т. М. Чорна, А. І. Чорна // Наукові праці НУХТ. – 2019. – Том 25, № 3. – С. 223–233.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/30763Проведено маркетингове дослідження споживчих переваг під час купівлі молока питного з метою встановлення переліку досліджуваних зразків для аналізу його якості. Представлено результати досліджень щодо відповідності вимогам чинної нормативно-технічної документації маркування, органолептичних та фізико-хімічних показників якості зразків молока питного. Виявлено факти фальсифікації продукції виробниками.otherмолоко питнепоказники якостібезпекафальсифікаціямаркетингові дослідженнямаркуванняmilkqualityindicatorssafetyfalsificationmarketing researchlabelingкафедра експертизи харчових продуктівМаркетингові дослідження попиту молока питного та його якостіArticle