Романенко, Вікторія Миколаївна2020-06-252020-06-252019Романенко, В. М. Проблеми та шляхи їх вирішення при впровадженні дуальної форми здобуття освіти у вищу школу / В. М. Романенко // Дуальна форма здобуття освіти як одна з моделей поліпшення якості підготовки фахівців для аграрного сектору економіки України : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 17 жовтня 2019 р., м. Київ. – С. 72–74.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/31691Освітні програми університетів базуються переважно на вивченні теоретичного матеріалу, а цього, зазвичай, не достатньо. Випускникам не вистачає досвіду практичного застосування компетентностей, їм важко адаптуватися в умовах реальної професійної діяльності. Тому, запровадження дуальної форми здобуття освіти є необхідним. University educational programs are based mainly on the study of theoretical material, and this is usually not enough. Graduates do not have experience in the practical application of competencies, they find it difficult to adapt to real professional activities. Therefore, a dual form of education is necessary.вища школаметодика викладанняteaching methodsдуальна освітаdual educationhigher schoolкафедра вищої математики імені проф. Можара В. І.Проблеми та шляхи їх вирішення при впровадженні дуальної форми здобуття освіти у вищу школуThesis