Протас, Андрій Ярославович2015-04-032015-04-032015Протас, А. Я. Адаптація IT-технологій для туристичного маркетингу як інновація у продажах туристичного продукту / А. Я. Протас // Готельно-ресторанний бізнес: інноваційні напрями розвитку : міжнародна науково-практична конференція, 25-27 березня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 190-191.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/20073Найважливіша мета демонстрування товару полягає в тому, щоб на конкретному прикладі проілюструвати те, про що деколи говориться абстрактно. Коли покупці можуть впевнитися в правдивості тверджень продавця через опробування, імовірність придбання товару значно зростає. The most important goal of demonstrating product is a concrete example to illustrate what they say sometimes abstract. When buyers can ensure the veracity of the allegations seller through testing, the probability of purchasing goods increases significantly.otherIT-технологіїінноваціїтуристичний маркетингIT-technologyinnovationtourism marketingАдаптація IT-технологій для туристичного маркетингу як інновація у продажах туристичного продуктуOther