Буднік, Володимир Сергійович2017-12-282017-12-282015Будник, В. С. Аромамаркетинг в готельному бізнесі / Будник, В. С. // Мир науки и инноваций – 2015. – Т. 12, № 2. – С. 47-51.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/26501Дослідженароль аромамаркетингу в готельному бізнесі, основні принципи аромамаркетингу і його базові різновиди, їх зміст. Обгрунтовано необхідність впровадження аромамаркетингу в готельних підприємствах. Исследована роль аромамаркетинга в гостиничном бизнесе, основные принципы аромамаркетинга и его базовые разновидности, их содержание. Обоснована необходимость внедрения аромамаркетинга в гостиничных предприятиях. The role of aromarnarketing in the hotel business, the main principles of aromarnarketing and its basic varieties, their content are explored. The necessity of introduction aromamarketing in hotel enterprises is substantiated.uk-UKготельготельне підприємствомаркетингаромамаркетингароматехнологіїhotelhotel businessmarketingaromamarketingaromatehnolohiyiкафедра технології ресторанної і аюрведичної продукціїАромамаркетинг в готельному бізнесіArticle