Бергер, Аліна Дмитрівна2024-04-222024-04-222024Бергер, А. Д. Холістичний маркетинг в харчовій промисловості [Electronic resource] / А. Д. Бергер // Theory and Practice of Science : proceedings of the 9th International Scientific and Practical Conference, 19–20 February 2024, Rome, Italy. – № 189. – Pp. 76–81. – Access mode : https://doi.org/10.51582/interconf.19-20.02.2024.007https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/42914Розгляд концепції холістичного маркетингу для застосування у діяльності компаній харчової промисловості, яка може бути поєднана з принципами корпоративної соціальної відповідальності. Узагальнення напрямків застосування холістичного маркетингу в харчовій промисловості. Дослідження практичного ефективного досвіду ведення бізнесу на підставі холістичного маркетингу у компанії харчової промисловостіConsideration of the concept of holistic marketing for application in the activities of food industry companies, which can be combined with the principles of corporate social responsibility. Generalization of directions for the application of holistic marketing in the food industry. Study of practical and effective business experience based on holistic marketing in a food industry companyukкафедра маркетингухолістичний маркетингхарчова промисловістьдосвідholistic marketingfood industryexperienceХолістичний маркетинг в харчовій промисловостіThesis