Труш, Юлия ЛеонидовнаГриценко, Алина Александровна2016-06-162016-06-162016Труш, Ю. Л. Формування асортиментної політики на підприємстві / Ю. Л. Труш, А. О. Гриценко // Формування ринкових відносин в Україні. Економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності. – Київ : 2016. – № 1 (176). – С. 67–70.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/23595На сьогодні у розвитку вітчизняної економіки все більшого значення для виробників набуває управління асортиментом продукції, яку випускає підприємство, його якість, глибина та насиченість. Тому, одним із головних напрямів діяльності підприємства є створення ефективної асортиментної політики. Велике значення цей напрямок відіграє в умовах, коли до товарного асортименту з боку споживача висуваються досить високі вимоги щодо ціни, якості, дизайнерської упаковки, широти асортименту, а також реклами. Тож, питання ефективного формування товарної політики є актуальним, адже саме товар є результатом діяльності підприємства, джерелом його прибутків та базою функціонування й розвитку. Today in the development of the national economy increasingly important for producers acquires management range of products manufactured at the enterprise, its quality, depth and richness. Therefore, one of the main directions of enterprise activity is creation of effective assortment policy. Great importance to this direction plays in the conditions, when the product portfolio from the consumer placed high enough requirements on price, quality, designer packaging, breadth of assortment, and also advertising. Therefore, the effective formation of commodity policy is relevant, because the product is a result of activity of the enterprise, the source of profits and a base of functioning and development.uk-UKкафедра економіки і праватоварна політикатоварна стратегіяінноваціяасортиментproduct policyproduct strategyinnovationrangeФормування асортиментної політики на підприємствіArticle