Листопад, Володимир Васильович2014-10-142014-10-142014Листопад, В. В. Математична компетентність фахівця економічного профілю як складник його професіограми / В. В. Листопад // Людський капітал в умовах трансформації українського суспільства : міжнар. наук. конф. викл., асп. і студ. : зб. тез. — К. : Акад. праці і соц. відносин Федер. проф. спілок України, 2014. — С. 18-19.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/17262Основним засобом навчання математичної компетентності є контекстне навчання. Однією із характеристик компетентного навчання є його практико – орієнтована на спрямованість, яка містить научний потенціал для формування мотиваційно – ціннісного, когнітивного, діяльнісного та рефлексивного компонентів компетентності. The primary means of learning mathematical competence is contextual learning. One of the characteristics of a competent education is its practice - focused on orientation, which includes Scientific potential for formation of motivational - values, cognitive, active and reflective components of competence.otherконтекстне навчанняскладникиматематична компетентністьпрофесіограмаprofessiogramcontextual learning componentsmathematical competenceкафедра вищої математики імені проф. Можара В. І.Математична компетентність фахівця економічного профілю як складник його професіограмиThesis