Limanska, NataliiaHrybkov, Serhii2024-11-262021Limanska, N. Conceptual model for repair support for bakery enterprise / N. Limanska, S. Hrybkov // Austrian journal technical and natural sciences. – 2021. – № 5–6. – С. 3–5.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/45926In order to evaluate the behaviour of the decision-making system to determine different strategies for its functioning, a method for designing a model of a real system and conducting experiments on it has been proposed. The definition of the quantitative component of the repair team is presented, and the conceptual model of the busyness of the repair team of the bakery during the work shift is described.З ціллю оцінки поведінки системи прийняття рішень для визначення різних стратегій її функціонування, запропоновано метод конструювання моделі реальної системиі проведення експериментів на ній. Представлено визначення кількісної складової ремонтної бригади, а також наведено опис концептуальної моделі зайнятості робітників ремонтної бригади хлібокомбінату протягом робочої зміни.enкафедра інформаційних технологій, штучного інтелекту і кібербезпекиrepair teambakerymodelремонтна бригадахлібокомбінатмодельConceptual model for repair support for bakery enterpriseArticlehttps://orcid.org/0000-0002-7000-9452https://orcid.org/0000-0002-2552-2839