Глушаниця, Анастасія ВячеславівнаБєлова, Тетяна Геннадіївна2014-04-142014-04-142014Глушаниця, А. В. Використання принципів японського маркетингу в діяльності ПАТ «Оболонь» / А. В. Глушаниця, Т. Г. Бєлова // Moderni vymozenosti vedy– 2014 : materialy X mezinarodni vedecko-prakticka konference - Dil 4. Ekonomicke vedy. – Praha: Publishing House «Education and Science» s.r. o, 2014. - P. 64-66.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13939Розглянуто використання принципів японського маркетингу в діяльності ПАТ «Оболонь» The use of the principles of marketing in Japan of PJSC "Obolon"otherпринципи маркетингуяпонський маркетингпринципи японського маркетингуprinciples of marketingjapanese marketingjapanese marketing principlesкафедра маркетингуВикористання принципів японського маркетингу в діяльності ПАТ «Оболонь»Other