Сінгаєвський, Ігор ОлеговичСкригун, Наталія Петрівна2014-08-212014-08-212009Сінгаєвський, І. О. Марочне ціноутворення в системі брендингу / І. О. Сінгаєвський, Н. П. Скригун // Економiка : проблеми теорiї та практики : Зб. наук. пр. – Дніпропетровськ : ДНУ, 2009. – Вип. 254 . – Т. 3. – С. 621-625.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/16383Розглянуто питання ціноутворення на марочні товари як невід’ємного елементу в системі брендингу, показано етапи марочного ціноутворення, встановлено напрями використання цінових емоцій при розробленні цінової політики. The question of pricing is considered on the branded commodities as an inalienable element in the system of branding, the stages of the branded pricing are shown, directions of the use of price emotions are set at the development of price politics.uk-UKцінацінова політикабрендpricepricingbrandкафедра маркетингуМарочне ціноутворення в системі брендингуArticle