Ганущак-Єфіменко, Людмила Михайлівна2012-09-232012-09-232011Ганущак-Єфіменко Л. М. Концептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклу / Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні Проблеми Економіки.-К. : Ін-т екон. НАНУ, 2011.- № 12. – С. 170-174.– Бібліогр. в кінці ст.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/2882В статті викладено результати досліджень у сфері управління торговими марками підприємств, визначено етапи побудови успішного бренду та запропоновано комплекс заходів щодо ефективного управління торговими марками на основі системи архітектурних елементів життєвого циклу, за допомогою яких будується успішний бренд. The paper presents the results of research in the field of trademarks businesses the stages of building a successful brand and proposes a set of measures for effective management of trademarks on the basis of architectural elements of the life cycle through which built a successful brand.uk-UKбрендбренд-менеджментторгова маркажиттєвий циклстратегії управлінняbrandbrand managementtrademarklife cyclemanagement strategyкафедра міжнародної економікиКонцептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклуArticle