Капінус, Лариса ВасилівнаЛабінська, Наталія ОлегівнаСкригун, Наталія Петрівна2021-02-032021-02-032020Капінус, Л. В. Маркетингова поведінка покупців товарів у маркетплейсі / Л. В. Капінус, Н. О. Лабінська, Н. П. Скригун // Проблеми системного підходу в економіці. – Київ : НАУ, 2020. – № 2 (76). – С. 154–160.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/32501Подано основні поняття, що необхідні для розуміння тематики дослідження та ринкових механізмів поведінки покупців. Розглянуто ключові поняття: «споживча поведінка», «потреба», «економічна потреба», «мотиви» різних зарубіжних та вітчизняних авторів в аспекті поняття «маркетплейс». Досліджено підходи щодо формування потреб та мотивів у суспільстві та окремих суб’єктів ринку в цілому. Також сформовано зміст категорії «споживча поведінка» у середовищі маркетплейсів. Наведено різновиди платформ-маркетплейсів та подано їхні переваги з-поміж інших форматів продажу товарів на онлайн-ринку. Досліджено сучасні приклади використання маркетплейсів в Україні та світі. Проведено порівняльний аналіз відмінностей купівлі в онлайн- та офлайн-середовищі. Окрім того, досліджено маркетингову поведінку покупців товарів у маркетплейсі та вивчено процеси прийняття рішення про купівлю товарів в онлайн-мережі. Розглянуто ключові відмінності формування процесу прийняття рішень про купівлю товарів між класичними підходами та онлайн-рішеннями. А також досліджено відмінності прийняття рішення про купівлю споживачами товарів харчового та технічного призначення.otherповедінка споживачамаркетплейскупівля онлайнconsumer behaviormarketplaceonline purchaseкафедра маркетингуМаркетингова поведінка покупців товарів у маркетплейсіArticle