Gulka, VictoriaNikitenko, Olga2020-07-012020-07-012020Hulka, V. Green marketing as a component of the social responsible marketing concept / V. Hulka, O. Nikitenko // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 86-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 2–3 квітня 2020 р. – Київ : НУХТ, 2020. – Ч. 3. – С. 575.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/31740Досвід передових компаній показує ефективність та очевидні переваги зосередження підприємницької діяльності на перспективах довгострокового розвитку. Як результат, все більше компаній усвідомлюють роль та важливість дотримання принципів соціально відповідального маркетингу. Однією з важливих складових багатогранної концепції соціальної відповідальності є так званий зелений маркетинг. Зелений маркетинг передбачає виробничу діяльність для задоволення екологічних потреб суспільства з усією охороною навколишнього середовища. The experience of advanced companies shows the efficiency and the obvious benefits of focusing entrepreneurial activity on long-term development prospects. As a result, more and more companies are becoming aware of the role and importance of adhering to the principles of socially responsible marketing. One of the important components of a multifaceted concept of social responsibility is the so-called green marketing. Green marketing involves manufacturing activities to meet the environmental needs of society with all environmental protection.engreen marketingenvironmental issuesзелений маркетингзахист навколишнього середовищаекологічні проблемиenvironmental protectionкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїGreen marketing as a component of the social responsible marketing conceptThesis