Бєлова, Тетяна Геннадіївна2019-06-132019-06-132019Бєлова, Т. Г. Визначення ключових чинників привабливості галузі як підґрунтя для вибору стратегії / Т. Г. Бєлова // Dny vedy - 2019 : materialy XV Mezinarodni vedecko-prakticka konference. - Praha : Education and science, 2019. - Vol. 7. - С. 80-82. - (Ekonomika).https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/29725Доведено, що оптимальною вважається така комбінація чинників привабливості галузі, яка допомагає досягнути успіху у конкурентній боротьбі. Наведено етапи, за якими визначається привабливість галузі. З'ясовано показники, які можуть бути використані для оцінювання привабливості галузі. Розглянуто пропозиції вчених Дж. Харрісона та Дж. Томпсона щодо складу показників, які визначають привабливість галузі. Продемонстровано, що інформація про стан привабливості галузі є основою для визначення відповідної стратегії. It is proved that the combination of factors of attractiveness of the industry, which helps to achieve success in a competitive struggle, is considered optimal. The stages, which determine the attractiveness of the industry, are presented. Indicators that can be used to assess the attractiveness of the industry are identified. The proposals of scientists J. Harrison and J. Thompson on the composition of indicators that determine the attractiveness of the industry are considered. It has been demonstrated that information on the state of attractiveness of the industry is the basis for determining the appropriate strategy.uk-UKключові чинникипривабливість галузітенденції розвитку галузіпоказники привабливості галузістратегія розвиткуkey factorsthe attractiveness of the industryindustry development trendsindicators of industry's attractivenessdevelopment strategyкафедра маркетингуВизначення ключових чинників привабливості галузі як підґрунтя для вибору стратегіїArticle