Розметова, Олена ГригорівнаРозметова, Лілія2016-11-172016-11-172016Розметова, О. Соціальний медіа-маркетинг як сучасний інструмент продажу готельних та ресторанних послуг / О. Розметова, Л. Розметова // Наукові здобутки молоді — вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 82 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 13–14 квітня 2016 р. – К. : НУХТ, 2016. – Ч. 3. – С. 484.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/24560Актуальність дослідження зумовлена втратою довіри споживачів до традиційних мас-медіа та необхідністю пошуку нових інструментів продажу товарів та послуг різними компаніями. Relevance of the research caused a loss of consumer confidence in traditional media and new tools need to find goods and services by different companies.uk-UKкафедра туристичного та готельного бізнесуcоціальний медіа-маркетингготельні послугиресторанні послугиsocial media marketinghotel servicesrestaurant servicesСоціальний медіа-маркетинг як сучасний інструмент продажу готельних та ресторанних послугOther