Закревська, Людмила Миколаївна2014-03-172014-03-172006Закревська, Л. М. Вплив розміру підприємства кондитерської промисловості на рівень його конкурентоспроможності / Л. М. Закревська // Економіка: проблеми теорії та практики : збірник наукових праць ДНУ. — 2006. — Т. 3. — Вип. 215. — С. 920-925.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13156Стаття присвячена дослідженню впливу розміру підприємства на його конкурентоспроможність на основі використання методу аналітичного групування з рівновеликими інтервалами. Проаналізовано особливості та перспективи розвитку малих, середніх та великих підприємств. Розроблено SWOT-матриці для суб’єктів великого та малого бізнесу. Проаналізовано залежність розміру підприємства від коефіцієнта товарності. The article investigates the impact of size on its competitiveness on the basis of the analytical method of grouping with equal intervals. The features and prospects of small, average and large enterprises. A SWOT-matrix for business large and small businesses. The dependence of the coefficient of firm size marketability.uk-UKконкурентоспроможність підприємстваcompetitiveness of the enterpriseкондитерська промисловістьconfectionery industryсередні та великі підприємстваaverage and large enterpriseфактори конкурентоспроможностіfactors of competitivenessкафедра економіки і праваВплив розміру підприємства кондитерської промисловості на рівень його конкурентоспроможностіArticle