Богун, Леся ЮріївнаРозумей, Світлана БорисівнаНіколаєнко, Ірина Володимирівна2019-06-132019-06-132018Богун, Л. Ю. Класифікація інструментів трейд-маркетингу / Л. Ю. Богун, С. Б. Розумей, І. В. Ніколаєнко // Економічний аналіз : збірник наукових праць Тернопільського національного економічного університету. – 2018. – Т. 28, № 4. – С. 167-172.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/29728Сучасні тенденції розвитку споживчого ринку України вимагають від підприємств інтенсифікації зусиль стосовно мотивації споживача до здійснення покупки та утримання лояльності до торгових марок виробників, застосовуючи нові форми та методи ведення бізнесу. Саме тому стає необхідним вивчення моделей ведення бізнесу міжнародних компаній. Однією з них, яка набуває значної популярності серед європейських та американських компаній, є система інструментів трейд-маркетингу.The article aims to analyse the transformation of the concept «trade-marketing», improve the classification of tools of the system of trade-marketing and define the features of their use by industrial and intermediate enterprises.uk-UKтрейд-маркетинглояльність покупцяінструменти трейд-маркетингумерчандайзингкінцевий споживачпосередникиtrade-marketingbuyer's loyaltytrade-marketing toolsmerchandisingconsumerintermediariesкафедра маркетингуКласифікація інструментів трейд-маркетингуArticle