Ємцева, Галина Федорівна2014-04-282014-04-282007Ємцева, Г. Ф. Ціноутворення: чинники впливу на вибір стратегії / Г. Ф. Ємцева // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2007. - № 22. - С. 106-108.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/14163Досягнення стратегічних цілей підприємств харчової промисловості не можливе без формування ефективної політики ціноутворення. Вибір правильного методу ціноутворення є одним із ключових питань, за допомогою якого можна досягти збільшення прибутковості . Achievement of strategic aims of enterprises of food retail industry not is possible without forming of effective pricing policy. The choice of correct method of pricing is one of key questions, by which it is possible to attain the increase of profitability .otherпопитпропозиціяцінаціноутворенняdemandpropositionpriceformulation of pricesкафедра економіки і праваЦіноутворення: чинники впливу на вибір стратегіїArticle