Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна2015-05-122015-05-122015Ткачук, С. В. Роль людського чинника при розробленні маркетингового комплексу підприємств сфери послуг / С. В. Ткачук // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку підприємств харчової промисловості : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16–17 квітня 2015 р. – Київ, 2015. – С. 64–65.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/20255Розглядаються роль та складові елементу «люди» в маркетинговому комплексі підприємств сфери послуг. The role and components of element "People" in the marketing mix of service enterprises are examined.uk-UKпослугалюдський чинниккомплекс маркетингуservicehuman factormarketing mixРоль людського чинника при розробленні маркетингового комплексу підприємств сфери послугThesis