Тюха, Ірина ВолодимирівнаТоболін, Олександр Володимирович2023-03-272023-03-272017Тюха, І. В. Просування продукції підприємств пивобезалкогольної галузі на зовнішні ринки / І. В. Тюха, О. В. Тоболін. – Агросвіт. – 2017. – № 3. – С. 45-49.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/39430У статті розкрито особливості побудови стратегії просування продукції на зовнішніх ринках. Досліджено стратегії та методи просування. Визначено, що побудова стратегії просування потребує комплексного підходу та врахування специфіки умов ведення бізнесу в конкретних країнах. Проведено аналіз ринку безалкогольних напоїв України та розглянуто конкуренти на зовнішньому ринку. Висвітлено процес просування продукції силами ПАТ "Оболонь". The article describes features of the strategy of products promotion in foreign markets. Strategies and methods of promotion were researched. It was determined that building promotion strategy requires an integrated approach and taking into account the specifics of doing business in specific countries. The analysis of the soft drink market in Ukraine was made and main competitors in the international market were considered. The article also depicts the process of product promotion of PJSC "Obolon".otherстратегія просуваннязовнішнє середовищезовнішньоекономічна діяльністьpromotion strategythe environmentforeign tradeкафедра економіки праці та менеджментуПросування продукції підприємств пивобезалкогольної галузі на зовнішні ринкиArticle