Івченко, Любов ОлександрівнаПасєка, Максим Васильович2018-05-172018-05-172018Івченко, Л. О. Кваліметричні методи маркетингової оцінки якості каналів збуту тур продукту через соціальні мережі / Л. О. Івченко, М. В. Пасєка // Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів : матеріали ІIІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 19 січня 2018 р. – Кривий Ріг : ДонНУЕТ ім. М. Туган-Барановського, 2018. – С. 45-47.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/27440Пропонується використання методів кваліметрії для розрахунку інтегрального показника якості каналів збуту турпродукту через соціальні мережі. Розроблено дерево властивостей, до якого включено як кількісні, так і якісні показники діяльності спільнот різних туристичних підприємств у соціальних мережах. It is proposed to use the methods of qualimetry for calculating the integral indicator of the quality of the tourist product sales channels through social networks. A tree of properties has been developed, which includes both quantitative and qualitative indicators of the activity of communities of various tourist enterprises in social networks.маркетингові оцінкисоціальні мережіпросування турпродуктукафедра туристичного та готельного бізнесуmarketing assessmentssocial networkspromotion of tourist productsКваліметричні методи маркетингової оцінки якості каналів збуту турпродукту через соціальні мережіOther