Капінус, Лариса Василівна2012-12-212012-12-212011Капінус, Л. В. Аналіз мотивацій поведінки споживачів / Л. В. Капінус // Перспективные научные исследования - 2011 : VII науково-практична конференція. - 2011. - С. 67-69.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/4730Дослідження мотивацій споживачів почали більш широкого проводитися з 60-х років минулого століття. Результатом такої наукової діяльності стало твердження про можливість впливу на споживача на рівні підсвідомості за допомогою психометричних методів. Актуальним питанням й на сьогодні залишається визначення мотиваційних стимулів впливу на поведінку споживачів під час покупки товарів (послуг). Research motivations of consumers began to be greater with the 60-ies. The result of this research work was the assertion of the possibility of exposure to the consumer at the subconscious level by using psychometric methods. Pressing issue, and today is the definition of motivational incentives influence the behavior of consumers when buying goods (services).otherповедінкаспоживачмотиваціяbehaviorconsumermotivationкафедра маркетингуАналіз мотивацій поведінки споживачівThesis