Бульба, Дмитро Олегович2021-09-092021-09-092021Бульба, Д. О. Обгрунтування маркетингових інструментів в процесі прийняття рішення про купівлю товарів підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Дмитро Олегович Бульба ; наук. керівник Тетяна Геннадіївна Бєлова. – Київ, 2021. – 79 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/35158otherспоживачіповедінка споживачапроцес купівліусвідомлення потребипошук джерел інформаціїоцінювання альтернатив при виборі товаруповедінка після купівлізадоволеність покупкоюкафедра маркетингуОбгрунтування маркетингових інструментів в процесі прийняття рішення про купівлю товарів підприємстваOther