Капінус, Лариса Василівна2012-12-242012-12-242010Капінус, Л. В. Класифікація реклами та її практичне значення в підвищенні ефективності управління поведінкою споживачів / Л. В. Капінус // Наукові праці НУХТ. – 2010. - №35. – С. 113-119.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/4813В статті на основі узагальнення існуючих підходів до трактування терміну "реклама" запропоновано авторське бачення цієї категорії, а також поняття «система класифікації реклами». З метою підвищення ефективності управління поведінкою споживачів автором доповнено існуючі класифікаційні ознаки реклами. In the article on the basis of generalization of the existent going near interpretation of term "advertising" authorial vision of this category, and also concept "System of classification of advertising", is offered. With the purpose of increase of efficiency of management the conduct of consumers an author the existent classification signs of advertising.otherкласифікація рекламиclassification of advertisingрекламарекламне зверненняadvertisingadvertising appealкафедра маркетингуКласифікація реклами та її практичне значення в підвищенні ефективності управління поведінкою споживачівArticle