Соломянюк, Наталія Миколаївна2013-11-062013-11-062013Соломянюк, Н. М. Планування витрат на маркетинг на підприємстві / Н. М. Соломянюк // Прикладна наука та інноваційний шлях розвитку національного виробництва : матеріали IІ Міжнар. науково-практ. Інтернет-конф. – Тернопіль: Крок, 2013. – С. 135-137.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/11069Недостатня увага з боку підприємств щодо планування витрат на маркетинг обумовлює необхідність виокремлення класифікаційних ознак статей маркетингу та особливостей їх формування в господарській діяльності. Enterprises are spare insufficient attention in relation to planning of charges on marketing. It stipulates the necessity extraction of classification features in the articles of marketing and features their forming for economic activity.план маркетингумаркетингові витратиmarketing planexpenses on marketingкафедра маркетингуПланування витрат на маркетинг на підприємствіThesis