Золотарева, Евеліна ЕдуардівнаНікітіна, Тетяна Андріївна2022-06-162022-06-162022Золотарева, Е. Е.Використання засобів масової інформації у Public Relations в готельному бізнесі / Е. Е. Золотарева, Т. А. Нікітіна // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 88 Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, квітень–травень 2022 р. – Київ : НУХТ, 2022. – Ч. 3. – С. 170https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/37655Сьогодні готельний бізнес несе в собі великий потенціал для українського ринку, спроможний забезпечити постійні надходження до державного бюджету. В умовах конкуренції підприємства готельного бізнесу використовують різноманітні PR (Public Relations) акції у своїй маркетинговій діяльності. Інструменти PR дають можливість зробити готельне підприємство відомим в усьому світі, додаючи позитивного іміджу компанії. Тому актуальним є впровадження у діяльність готелю такого інструменту PR як засоби масової інформації (ЗМІ).Today, the hotel business has great potential for the Ukrainian market, able to provide constant revenues to the state budget. In conditions of competition, hotel businesses use a variety of PR (Public Relations) promotions in their marketing activities. PR tools make it possible to make a hotel business famous all over the world, adding a positive image of the company. Therefore, the introduction of such a PR tool as mass media is relevant in the hotel.готельне підприємствоконкурентоспроможністьготельні послугиPublic Relationshotel businesscompetitivenesshotel servicesPublic Relationsкафедра готельно-ресторанної справиВикористання засобів масової інформації у Public Relations в готельному бізнесіThesis