Страшинська, Лариса Володимирівна2014-04-172014-04-172014Страшинська, Л. В. Маркетинг: конспект лекцій для студентів напряму підготовки 6.030601“Менеджмент” денної та заочної форм навчання, в тому числі перепідготовка спеціалістів за спеціальністю 7.03060101 «Менеджмент організацій і адміністрування» / Л. В. Страшинська, В. К. Костюк. – К. : НУХТ, 2014. – 61 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/14049Конспект лекцій з дисципліни «Маркетинг» має допомогти студентам краще опанувати лекційний матеріал, поглибити вивчення теоретико-методичних основ курсу, привернути їхню увагу до основних положень тем щодо вирішення важливих господарських та управлінських завдань з урахуванням вимог ринку та споживачів. Lecture on the subject "Marketing" should help students to better learn the lecture material, deepen the study of the theoretical and methodological foundations of course, to draw their attention to the main topics of the provisions in relation to key economic and administrative problems to meet the requirements of the market and consumers.otherконкурентоспроможністьпланування маркетингоммаркетингуправління маркетингомcompetitivenessmarketing planningmarketingmarketing managementкафедра маркетингуМаркетингOther