Нікітіна, Ірина Всеволодівна2015-05-212015-05-212014Нікітіна, І. В. Активізація процесу суб'єктного самовизначення особистості студента за допомогою тренінгових технологій / І. В. Нікітіна // Проблеми емпіричних досліджень у психології. – 2014. - № 10. – С. 75-80.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/20544У статті досліджується проблема інтенсифікації процесу самовизначення особистості студента як суб'єкта активності. Проаналізовано досвід застосуваннярозвивальних тренінгових технологій під час викладання психологічних дисциплін у ВНЗ. Описано методику «Практикум суб'єктного самовизначення особистості». Підкреслено можливості та обмеження застосування практикуму суб'єктного самовизначення особистості у навчально-професійній діяльності студента. The article deals with the problem of subjective self-determinetion of the student's personality as the subject of activity. The experience of the application of developing technologies during training of teaching psychological disciplines in the university.Described the technique of "Training of subjective self-identity;* Underlined the possibilities of the use of the training and limiting of the training «Subjective selfidentity in the educational activity of the student».суб'єктне самовизначення особистостінавчально-професійна діяльність студентастудента, розвиток професійного потенціалу фахівцятренінгпсихологічне забезпечення розвитку суб'ектностіsubjective self-identityprocesses of learning and professional activity of studentsdevelopment of professional capacities of specialists' trainingpsychological support for the development of subjectivityкафедра гуманітарних дисциплінАктивізація процесу суб'єктного самовизначення особистості студента за допомогою тренінгових технологійArticle