Музичка, Єлизавета Олександрівна2018-03-212018-03-212014Музичка, Є. О. Організаційний механізм формування системи збуту туристичних підприємств / Є. О. Музичка // Збірник наукових праць ЧДТУ. – 2014. – Вип. 36, Ч. I, Т. 2. – С. 91–99.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/26810У науковій статті наведено сутність структури збуту та види інтегрованих структур збуту. Охарактеризовано механізми організації по окремих структурах збуту. Визначено особливості та наведено інтегровану структуру діяльності туристичної корпорації та виокремлено джерела підвищення ефективності діяльності туристичних корпорацій. In the scientific article the essence of sales structure and types of integrated marketing structure are given. The mechanisms of organization of peculiar sale structures are characterized. The features are defined and integral structure of tour corporation activities is given, and sources of improvement of the efficiency of tour corporation activities are outlined.uk-UKструктура збутуканал збутутуроператортуристична корпораціяsales structuresales channeltour operatortravel agenttourist corporationкафедра туристичного та готельного бізнесуОрганізаційний механізм формування системи збуту туристичних підприємствArticle