Тур, Олеся ВасилівнаКуценко, Альбіна Олександрівна2022-01-312022-01-312022Тур, О. В. Напрями підвищення бізнес-привабливості ПАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування» / О. В. Тур, А. О. Куценко // Ефективна економіка. – 2022. – № 1.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/36997У даній статті висвітлено сутність бізнес-привабливості підприємства та досліджено основні фактори що на неї впливають. Також приділено увагу інвестиційній привабливості, експортній привабливості, діловій репутації, оскільки вони впливають на бізнес-привабливість підприємства. Здійснено детальний огляд ринку дитячого харчування в Україні з метою надання рекомендації щодо посилення бізнес-привабливості на прикладі конкретного підприємства. Обґрунтовано його актуальні проблеми. Визначено основних операторів даного ринку та їх продуктові портфелі. Досліджено думки споживачів щодо кращих виробників дитячого харчування в категорії якість та вартість. Проаналізовано фактори впливу на виробництво продукції дитячого харчування в тому числі на виробництво плодоовочевої консервної продукції для дітей. Досліджено діяльність ПАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування» та його можливості виходу на потенційні ринки збуту.otherбізнес-привабливістьінвестиційна привабливістьекспортна привабливістьділова репутаціяхарчова промисловістьвиробники дитячого харчуванняbusiness attractivenessinvestment attractivenessexport attractivenessbaby food manufacturersbusiness reputationfood industryкафедра економіки праці та менеджментуНапрями підвищення бізнес-привабливості ПАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування»Article