Безпалько, Олена ВікторівнаКрайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2014-04-012014-04-012008Безпалько, О. В. Використання методу експертних оцінок в маркетингових дослідженнях / О. В. Безпалько, О. Ф. Крайнюченко // Харчова промисловість. – 2008. – №7. – С. 128–132.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13565Розглянуто сутність та особливості використання методу експертних оцінок для прийняття рішень, сфера його застосування в комплексі маркетингу підприємства, на прикладі відбору основних параметрів товару визначена послідовність проведення експертних опитувань і розрахована достовірність експертних оцінок з врахуванням узгодженості думок експертів. It is considered essence and features of use of a method of expert estimations for reception of decisions, the sphere of his use in a complex of marketing of the enterprise, by the example of selection of key parameters of the goods is determined sequence of carrying out of expert interrogations and reliability of expert estimations with the account coordination ideas of experts is designed.uk-UKекспертиекспертні оцінкиекспертні опитуванняступінь узгодженості думокexpertsexpert estimationsexpert interrogationsdegree coordination of ideasкафедра економіки праці та менеджментукафедра маркетингуВикористання методу експертних оцінок в маркетингових дослідженняхArticle